Play Video

HIIT trening je kondicijski trening, ki je sestavljen iz časovnih intervalov in počitka. Čas treninga je 60 minut, ki se začne z ogrevanjem, sledi glavni del ter konča z razteznimi vajami. Trening je primeren za začetnike in tudi za tiste, ki so v zelo dobri in napredni kondicijski pripravljenosti. Vaje so prilagodljive za lažjo in bolj intenzivno izvedbo.

Delovanje HIIT treninga – kombinacija za zdravo in fit telo!

HIIT je lahko aerobni ali kombinacija aerobnega in anaerobnega treninga. Je dokazano bistveno bolj učinkovit od običajnega kardio treninga, saj hitreje dvigne srčni utrip, bolj pospeši metabolizem in močneje kuri maščobo. Vadba krepi vaše srce, okrepi mišice in poveča vašo vzdržljivost, zato je najboljša kombinacija za zdravo in fit telo.

Kako poteka HIIT trening?

Trenira se 60 minut v intervalih v dolžini od 15 sekund do 1 minute z visoko in srednjo intenziteto. Med intervali si vzamemo počitek po potrebi ali ga časovno omejimo. Najpogosteje delamo z lastno težo in pri tem največkrat uporabljamo blazino ter Skipy. Za popestritev bomo dodali tudi druge izdelke iz ITbox paketa.

Kaj je ITbox paket? Klikni tukaj.

HIIT 8 - OSNOVNI
September
2021
HIIT 14 - ZAHTEVNI
Avgust
2021
HIIT 13 - ZAHTEVNI
Julij
2021
HIIT 12 - ZAHTEVNI
Julij
2021
HIIT 2 - ZAČETNI
Junij
2021
HIIT 11 - ZAHTEVNI
Junij
2021
HIIT 7 - OSNOVNI
Maj
2021
HIIT 6 - OSNOVNI
Maj
2021
HIIT 10 - ZAHTEVNI
Marec
2021
HIIT 5 - OSNOVNI
Januar
2021
HIIT 9 - ZAHTEVNI
Januar
2021
HIIT 8 - ZAHTEVNI
Januar
2021
HIIT 7 - ZAHTEVNI
Januar
2021
HIIT 1 - ZAČETNI
Januar
2021
HIIT 6 - ZAHTEVNI
December
2020
HIIT 5 - ZAHTEVNI
December
2020
HIIT 4 - ZAHTEVNI
November
2020
HIIT 4 - OSNOVNI
November
2020
HIIT 3 - OSNOVNI
Oktober
2020
HIIT 3 - ZAHTEVNI
September
2020
HIIT 2 - OSNOVNI
September
2020
HIIT 2 - ZAHTEVNI
September
2020
HIIT 1 - OSNOVNI
September
2020
HIIT 1 - ZAHTEVNI
September
2020
Play Video

HIIT trening je kondicijski trening, ki je sestavljen iz časovnih intervalov in počitka. Čas treninga je 60 minut, ki se začne z ogrevanjem, sledi glavni del ter konča z razteznimi vajami. Trening je primeren za začetnike in tudi za tiste, ki so v zelo dobri in napredni kondicijski pripravljenosti. Vaje so prilagodljive za lažjo in bolj intenzivno izvedbo.

Delovanje HIIT treninga – kombinacija za zdravo in fit telo!

HIIT je lahko aerobni ali kombinacija aerobnega in anaerobnega treninga. Je dokazano bistveno bolj učinkovit od običajnega kardio treninga, saj hitreje dvigne srčni utrip, bolj pospeši metabolizem in močneje kuri maščobo. Vadba krepi vaše srce, okrepi mišice in poveča vašo vzdržljivost, zato je najboljša kombinacija za zdravo in fit telo.

Kako poteka HIIT trening?

Trenira se 60 minut v intervalih v dolžini od 15 sekund do 1 minute z visoko in srednjo intenziteto. Med intervali si vzamemo počitek po potrebi ali ga časovno omejimo. Najpogosteje delamo z lastno težo in pri tem največkrat uporabljamo blazino ter Skipy. Za popestritev bomo dodali tudi druge izdelke iz ITbox paketa.

Kaj je ITbox paket? Klikni tukaj.