Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ITbox so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino ITbox (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje ITbox, trgovina in šport, Igor Trampuž s.p., Obrezija 12, 1441 Izlake, matična številka 8640688000, davčna številka 65600240, ki je tudi ponudnik storitev e-storitev poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec, podjetje ali ITbox).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ITbox, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ITbox in kupcem. Vsak fizičen izdelek in avdio/video izdelek, ki je plačljivo ponujen na spletni strani ITbox.si je mišljen kot izdelek v spletni trgovini.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino ITbox prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino ITbox pa postane član. Tako gost kot član spletnega mesta https://itbox.si/ (v nadaljevanju spletno mesto, spletna trgovina) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.

Obiskovalec lahko registracijo za člana ITbox opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletnega mesta nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na gumbu Pozabljeno geslo. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino ITbox.

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletnega mesta ažurira in spreminja pogosto in hitro.Cena v spletni trgovini ITbox je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletnega mesta (to je za uporabnike, ki zaupajo svoje podatke). Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani spletnega mesta in želijo opraviti nakup. Oznake artiklovArtikel z oznako “Odprodaja” ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.Artikel z oznako “Trenutno ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi. Artikel z oznako “Na zalogi” je trenutno dobavljiv. To pomeni, da je na zalogi.NaročiloKupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je v spletni trgovini ITbox sklenjena v trenutku, ko ITbox kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletnega mestaNačini plačilaSpletno mesto omogoča naslednje načine plačila:

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@itbox.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Podjetje po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. V kolikor je račun izdan z vidnimi napakami, si podjetje pridružuje stornirati račun in mora izdati nov račun.

Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletnega mesta, ki so podjetju zaupali svoje podatke.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Redna cena je običajno višja od Spletne cene.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine ITbox možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo spletno mesto kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

Uporaba kode za popust:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Postopek obveščanja o nakupu

1. ITbox naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu ITboxa so na spletni strani podjetja vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Podjetje naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. ITbox lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ITbox nima na zalogi v lastnem skladišču, podjetjeizključno vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Prek elektronske pošte info@itbox.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na elektronski naslov info@itbox.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobaviteljpodjetju ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko podjetje naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Podjetje ITbox ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih podjetje nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje ITbox ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilonamenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je odpremljeno/ Naročilo je pripravljeno za prevzem

ITbox v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@itbox.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgorajomenjenemu e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajosplošni pogoji poslovanja. Spletna trgovina ITbox pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku na elektronski naslov info@itbox.si in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Vsako naročilo oddano skozi sistem spletnega mesta itbox.si bomo obravnavali še isti dan, oz. najkasneje tretji delovni dan po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili. Po potrditvi naročila bo paket od 1 do 14 dni (odvisno od zaloge), odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, ITbox.si obvesti kupca.

Znesek dostave se zaračuna ob vsakem izdelku posebej. Cene dostave so navedene ob samem naročilu in se določijo na težo in zahtevnost pakiranja. Cene dostave veljajo za pošiljke, dostavljene znotraj Slovenije. Znesek dostave v tujino se obračuna po ceniku GLS, pri čemer plačilo po povzetju ni mogoče. Če izdelek dobavi podjetje, si podjetje dovoli zaračunati potne stroške, ki nastanejo v obe smeri od podjetja do kupca in nazaj do sedeža podjetja. Po dogovoru lahko podjetje kupcu po lastni presojibrezplačno dostavi izdelke.

Dodatno

Dogovorjen dobavni rok za izdelke po naročilu in druge storitve ni zavezujoč za podjetje, saj v procesu izvedbe lahko pride do nepredvidenih in ne vnaprej določenih okoliščin, ki podjetje ne more vplivati na njih. V primeru, ko podjetje izve za zamudo dobavnega roka je le ta dolžna v najkrajšem možnem času sporočiti kupcu za zamudo dobave naročenega izdelka ter se dogovoriti za dodaten termin dobave.

Kupec lahko odstopi od pogodbe v primeru, ko podjetje ne sporoči kupcu za zamudo.

Izdelke je podjetje pred dobavo dolžan preveriti, če so ti v skladu z naročenim. V primeru napačno izročenih izdelkov, je prejemna oseba dolžna vrniti izdelke na stroške podjetja.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi dostavni službi in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontakt info@itbox.si.

Varovanje osebnih podatkov

Upravitelj spletne trgovine ITbox.si se v skladu z ZVOP-1 (Zakon o varstvu osebnih podatkov) zavezuje, da bo trajno spoštovala zasebnost uporabnikov in njihovih osebnih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam brez privolitve uporabnika. Uporabnik soglaša, da lahko spletno mesto njegove podatke uporablja za potrebe lastne analize. Spletno mesto se zavezuje k maksimalni skrbi za zasebnost podatkov, kljub temu pa opozarja, da so zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. ITbox.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, poštni naslov, kontaktni telefon, naslov bivanja in naslove za dostavo, arhiv komunikacije z ITbox.si.

Nasvet uporabnikom

Uporabnik naj hrani svoje uporabniško ime ter geslo za dostop do spletnih storitev na spletnem mestu ITbox.si. V primeru neavtorizirane uporabe uporabniških podatkov naj oškodovani uporabnik pisno obvesti spletno mesto o kršenju njegovih uporabniških pravic. Uporabnik je odgovoren za prebiranje, odpiranje in gledanje vseh vsebin na spletnem mestu. Starostnih omejitev za vsebine na ITbox.si ni. Spletno mesto si pridržuje pravico do krajših ustavitev v dostopu do spletne strani ITbox.si zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme ter se zavezuje, da bo o vseh daljših motnjah delovanja (več kot 24 ur) predčasno obvestila uporabnike.

Intelektualna lastnina

Spletno mesto ITbox.si je last Igor Trampuž, s.p. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima Igor Trampuž edin pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopanja do spletnega mesta. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja Igorja Trampuža.

Pravni poduk

Etični kodeks komentiranja ITbox.si bralce vabi k podajanju mnenj in komentarjev vsebin, saj želimo, da tudi sami sodelujete pri oblikovanju, bogatenju in nastajanju novih vsebin in izdelkov. Spletno mesto si pridržuje pravico do izbrisa komentarjev, za katera meni, da so škodljiva, zlonamerna ali nespoštljiva.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. ITbox.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. ITbox.si ne bo objavil mnenj, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ITbox.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ITbox.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. ITbox.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli

namen, ki je v poslovnem interesu spletnega mesta, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ITbox.si.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Izdelek lahko minimalno odstopa v detajlih, barve na fotografijah pa se lahko zaradi ekranske slike na različnih elektronskih napravah razlikujejo med seboj.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli, vendar o tem prej obvesti kupce najmanj 14 dni prej pred sprejetjem pogojev poslovanja na spletnem mestu.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Izvajanje vadb

Podjetje se bo trudilo po najboljših močeh za pravilen prikaz izvajanja vodenih vadb. Podjetje ne odgovarja za nepravilno izvajanje vadb in morebitne poškodbe, ki nastanejo ob vadbi. Podjetje prikazuje dolgoletnega trenerja z veliko znanja in trdi, da trener pravilno izvaja vodene vadbe. V kolikor vadeči ne zmore vadbe, podjetje svetuje počitek. Vadbe lahko izvaja vsak zdrav in brez poškodb.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e- poštnega naslova info@itbox.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ITbox.si si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Salvatorna klavzula

Če bi bila ali postala katera od določb teh splošnih pogojev v celoti ali deloma neveljavna ali neizvršljiva ali če bi bila v teh splošnih pogojih pravna praznina, to ne vpliva na preostala pogodbena določila. Stranki si bosta v takšnem primeru prizadevali neveljavno ali neizvršljivo določbo nadomestiti z veljavno, s katero se bo dosegel cilj določbe, ki se je zamenjala.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi iz 32. člena ZIsRPS podjetje Igor Trampuž, s.p. ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Igor Trampuž, s.p., kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.